Morsdag å uppvisning

Dagen började med ett mörkt rum! Samuel frågade vad för frukost jag ville ha på sängen, jag villa ha lugn å ro för mig själv. Såååå skönt!
Sen klev jag upp å fixade klart alla morddags presenter! Min egen mamma fick detta


 En stark kvinna som kommit långt dessa 2 år!!
Presenterna har jag gjort själv! :)
Så käkade vi lunch på matverkstan med Lisa å familj! Lisa fick denna av mig 

Klart hon måste få bli firad! ;)
Själv fick jag ett paraply (perfekt med tanke på vädret!!) å leggings med blommor! Och så blommor så klart! 10 röda rosor! 


Efter en god lunch var det bara att packa ihop gympa kläderna för att dra på förtärning å uppvisning för föräldrarna! Heeeeeelt galet innan som slutar med en super uppvisning!! De är såå duktig å man är verkligen en stolt ledare! :)
Fick blommor å presentkort på 500kr (!!!!!!) av alla! 
Fina fina gymnaster!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: