Lördag!

En lite ovanlig lördag!
Började med städa! Välbehövlig även om jag var långt från klar när jag åkte! 
Så åkte Lisa å jag till ikea först. Shoppade loss lite både där å inne på city huset.
Poncho 

Bluse, och 2 par vida byxor

Strumpor

Sen åkte vi bort till läkarhuset. Lisa ska på dejt med Göran ;)
Själv gick jag 1 timme promenad i det fina vädret ute. Upp till norraberget och vände sen. Så himla härligt och man får passa på när man är barnfri! :)

Vi får se när jag kommer hem och vad kvällen bjuder men tror det blir en dejt med soffan och en film. Har fortfarande inte sett Malificent! 





Kommentarer
Postat av: Hanna M

Vi missade varann på i Birsta då! Fast jag var bara på Birsta city en liten sväng och kollade inte på några kläder. ;)
Snygga fynd. =)
Hoppas ni såg Maleficent, den är riktigt bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: