Fredag!

Vabbar i dag också.
Var på jobbet i går och morfar fick rycka in, men idag är jag hemma igen.
Wilma är mycket piggare och ingen feber men astman och hostan från kruppen gör sig påmindnär hon anstränger sig! Idag skall hon få en överraskning.
Farmor kommer hit i e.m och hämtar henne! Hon skall få rå om farmor själv ovh vi skal få lite kvalitetstid med Alvin.
I kväll blir det middag, Alvin får bestämma, på valfritt ställe och sen badhuset.
Imorgon bitti åker jag och Alvin ner till birsta och äter frukost på Ikea och gör lite ärenden, skall se om jag hittar en sparkcykel till Wilma som hon skall få när hon fyller år!
Samuel måste få egentid att plugga så detta blir super!


Idag kommer Sanna hit! ♥
Detta blir nog sista gången man ser henne med magen eftersom hon är beräknad på måndag!
Hoppas innerligt enn bebbe kommer under helgen så kan jag komma och hälsa på dem! ;)
Är så himla nyfiken vad det är för pyssling som bott där inne i 9 månader!
Längtar så otroligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: