En vanlig Tisdag

Nu får vi vänta och se vad proverna säger... Känner mig lite orolig för försäkringskassan säger att de batalar om jag bär på en smitta, om inte så är det arbetsgivaren. Det betyder att jag HADE kunnat jobba dessa dagar och INTE varit sjukskriven, skall då arbetsgivaren betala FAST jag hade kunnat jobba....??

Idag har jag gjort ärenden, köpte ett par skor till Wilma då hennes fötter sväller på e.m då hon är ute så hennes andra skor passar inte :) Köpte ett par badtofflor som är lätt att sätta på! :)
Sen for jag och Petra och tränade. Shit vad varmt det var på gymmet, svettades utan att göra nått.
Vidare ut till Nickebo i hopp om att det skulle vara varmt men de blåster så vi åkte hem till mig och solade och drack kaffe. Fixade planteringen på framsidan så det ser bättre ut, nu fattas bara blommor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: