rädd...

JA jag blir faktiskt rädd...för vad de är för människor som läser ens blogg. Jag som trodde jag skrev för mina vänner och familj...
Har som jag skrev tidigare fått anonyma frågor som KVÄVER svar.
Hade tagit bort dessa för jag inte ville ha dem kvar. Men denna person tyckte jag "slår folk i ansiktet" när jag frågar om vad ni tyckte om att vi var knäpp när vi ville sälja och flytta in till stan.
När jag skiver ett inlägg om hur sjuk det är hur folk beter sig så får jag ännu ett ANONYMT ff från samma person, svar:

-.-.-.- om sjuka människor...:
Så de som inte håller med dig eller berömmer dig och din familj och tycket annat än er, är sjuka människor?! Men försök förstå att de som faktiskt tyckte att det var knäppt och korkat av er att flytta från huset kan känna sig ganska förnedrande/förödmjukande av det sista du skrev. Det var ganska oförskämt skrivet då du faktiskt BETT om andras RÅD och ÅSIKTER. Klart dom vill ha det förklarat om Varför ni vill flytta. Att det är ert eget beslut och ni själva vet bäst för eran familj håller jag till 100% med om! Och jag förstår varför ni vill flytta! Ni får mer över till varandra och kan njuta mer av familjelivet. Men med detta inlägg kan man ju undra om vilka sjuka människor som finns.

Tack för det.......
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 83.226.167.135

NU BLIR JAG FAKTISKT RÄDD!!
Dels för att jag inte vet vem detta är och vad denna person har med mig att göra och mina åsikter.

Ja jag frågade mina vänner om de tyckte jag var knäpp men att det ska vara en ett slag i dereas aniskte när jag säger att det ändå är vi som bestämmer det tror jag inte...
Vi är alla människor som alla ( de flesta kan jag nog säga) vill veta vad andra tycker fast man faktiskt bestämmer själv. Jag ville som vilken normal människa som helst se vad andra tycker. Ty som:
- "vad tycker du om min klänning??"
- "nä den kanske inte är så snygg"
- "men "JAG gillar den så jag vill ha den iaf"
eller
- "tycker ni att vi är knäpp om vi flyttar"
- "ja, jag skulle inte göra det :)"
- "nä men ok, du tycker så men vi vill nog flytta iaf".....

ÄR NI MED?!?!?!?!
Man vill veta vad sina anhörga tycker även om man kan bli irriterad för att de inte tycker som en själv...
Det är inte mina vänners komentarer som jag blivit irriterad på... Det kanske inte framkom i inlägget men de är personer som inte ens har med OSS att göra som kommer med de mest dummaste komentarerna, de som man knappt känner. Människor som vill lägga sig i och tror de vet bättre, de är dessa människor som vi i min familj blivit irriterade på, inte våra vänners svar och komentarer!
Nä de blir nog lösen nu, om detta skall hålla på... eller jag vet inte ens vem de är så man kanske ska stänga av bloggen helt...


Kommentarer
Postat av: Linda och Lovisa

Jämför IP:t med andra, gamla kommentarer du fått. Ofta skriver ju folk kommentarer flera ggr om de läser och "bra" kommetarer kanske de skriver under med namn?!



Ip:t går till någon som har bredbandsbolaget och bor i Stockholms-län. Nykvarn är adressen (ungefär), ligger strax väster om Södertälje... Norr om Gnesta...



http://ip-whois-lookup.com/about.php



Nåt bekant?

2010-06-26 @ 22:15:48
Postat av: Bettan

Tycker det är fult att skriva och kommentera och att man är anonym, då är man bra nyfiken och avundsjuk också

2010-06-26 @ 22:20:32
Postat av: Leeza

Tänkte precis ge samma råd som översta kommentaren =) Oftast är det ju någon som läst förut och kommenterat, annars skulle väl personen i fråga inte "engagera" sig så pass mycket tycker man =D

2010-06-27 @ 17:51:06
URL: http://www.leeza.tk
Postat av: Sanna

Fruktansvärt sjukt, varför bryr sig den här personen överhuvudtaget om något som denne inte alls har med att göra?? Att personen inte ens kan skriva ut vem denne är visar ännu mer på att den inte vet vad den pratar om och inte vill stå för sin kommentar. Bry dig inte vännen, men jag förstår att det känns otäckt.

Stäng inte ner nu,när ni ska flytta ända in till stan ;P

2010-06-27 @ 19:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: