Sjukdommar och plugg

I går kväll kommer min underbara man hem kl 22,15. ( vart som vanligt senare än beräknat...)  Ramlar ner i sängen och säger: "Jag har en dålig nyhet" . Min första tanke, jaha nu är han arb. lös.
Nä just för tillfälligt vart dte nått värre... Han skulle fara i väg i dag igen!!! Blir borta tills i morgon! POFF så ändrar chefen...
Å jag som inte trodde att några andra kunde sjunka så lågt efter skol-cirkusen... men just nu känns de fördj*****.
 VIlle verkligen ha han hemma då lilleman gått och blirvit sjuk, stckarn. Feber och hosta.
Hes så man hör knappt vad han säger.
Jag som skulle plugga. Tur iaf att han varit lugn i dag, bara suttit och tittat på tv även om dagen böjrade kl 05,00 för honom!!

VET INTE HUR JAG SKA FÅ HAN ATT SOVA LÄNGRE!! Förslag????

Har iaf fått 3 uppgifter klara i dag. Så nu har jag "bara" den sammanfattande delen och mässan. Men mässan görs på måndag i skolan, för jag behöver massa saker...
Så i morgon ska den sammafattande delen göras klart och sedan ska jag spåna klart på mässan.
Lite nervös är man allt eftersom min handledare kommer!!!
Vill ju få förskolan att låta intressant!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hehe..

Lemmy vaknar oxå kl 5 på mornarna, eller tidigare.. Om du lånar hem honom så kan han ju underhålla Alvin på morgonen=)

2009-03-26 @ 20:01:37
URL: http://leezawj.blogg.se/
Postat av: Mamma din

Ja vi får hoppas han kommer hem tidigt idag,

prova att lägga honom vid 7 tiden som jag sa.

kramen gumman

2009-03-27 @ 10:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: