Tisdag

Praktiken rullar framåt. Får se om man hinner med alla veckor. Mina uppgifter som vi har är ju rätt luddiga så man vet inte riktigt vad de är vi ska göra.
Har ff inte fått tillbaka min hemtenta som jag lämnade in före jul!!!
Å lärarna som spikar upp en på väggen om man inte lämmnar in i tid, men de får vänta huuuur länge som helst....
"håll till godo" eller "vi ha rinte hunnit" är allt man får höra.
Men om jag inte hinner med det då??
LÄRARE!
Jag ska då bli en bra en!

I helgen blir de kul kan jag säga. längtar verkligen.
Dock måste de vara lite hemligt så ni får en uppdatering sedan efter helgen.
Nästa helg ska vi till Stockholm på badn dop.
Samuels systers dotter ska döpas.
Vi ska bo hos en kompis till oss som har en son som är 10 månader äldre än Alvin. Gissar på att de stoleksmässigt är likastora eller om Alvin t.o.m är större, :D Brukar vara så!

Här är killarna.
Alvin 2 månader och Elias ganska precis 1 år.
Strl mässigt ser de nästa lika ut :P

Ska bli kul att träffa dem då vi inte sets på 2 år nästan och jag har inte träffat deras "nya" bebbe som är 6 månader!!
Skönt att komma bort lite, lär ju inte bli mer på ett tag innan våran bebbe kommer!
Hoppas iaf kunna göra en utlands resa till hösten! Men vi får se vad som händer.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vet hur det känns, ingen skymt av min tenta heller.. börjar bli riktigt irriterad faktiskt!!! Är du piggare nu? Hoppas det, så roligt för er att komma iväg och roa er nu 2 helger. Sen helgen efter det borde vi hitta på något ;-) Saknar er, var jätte längesen jag träffade alvin :-( Vi hörs och SES

2009-02-17 @ 22:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: