Äntligen helg

Fast denna vecka har gått fort ändå.
Vet inte om de var så att denna vecka var mer intressant (?) eller om de var så att jag börjar förstå mer (?)
Men jag måste ju säga att jag känner igen mer occh fler ord som lärarna säger.
Känns ju ganska bra.

Idag vart dte bara halv dag i skoaln.
Hade VFU info träff. VFU för er som ej vet det är praktik på svenska :)
Har ( efter mycket om och men ) fått plats på älandsbro dagis, men liiite sur för jag hade sökt framförallt på Alvins dagis och dte var ju liksom klart.
Förstår inte att vi är vuxna människor att dte är klart att det ska gå att vara där men NEJ, man får inte ha barnet på smma dagis....
Jaja orkar inte ta detta nu ändå, får se om man fäller en komentar om detta iaf.

I mogron åker jag som sagt till umeå, hmm man kanske ska ta och packa :D
Som vanligt ute i sista minuten , OCH packar väl då  ( som vanligt ) för mycket!
Men man ska ju ut i morgon så man ska väl försöka hitta nått party i garderoben.

image17
 
Kommer sakna lille man i morgon :(


Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Terese

Älandsbro dagis??? Had ni inte koperativet i utansjö++++

2008-02-22 @ 22:38:32
URL: http://doftranka.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: