2013

 
 
Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut?
Klättrade i skuleberget. Jag är sjuuuukt höjdrädd men jag gjorde det och jag skulle kunna göra om det igen! :)
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nja ingen nära vän men många bekanta!
 
Dog någon som stod dig nära?
En när väns pappa..
 
Vilka länder besökte du?
Norge och Turkiet. 
 
Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
Mer lugn och ro. hitta balansen. 
 
Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Många datum, men utlandsresa, födeledagar, sommar m.m
 
Vad var din största framgång 2013?
 Börjar hitta tillbaka till mig själv,bli starkare mentalt, har lång väg att gå men är på väg iaf!
 
Största misstaget?
?
 
Bästa köpet?
 Utanlandsresa
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Utlandsresan
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
 Att familjen börjar bli hel igen!
 
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012
 The fox ;)
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Livet är en berg och dalbana,jag har varit mycket ledsen och arg men mot slutet av året mer glad! :)
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Man hade alltid kunnat tränat mer, ätit bättre och umgåtts mer, men man skall också unna sig ;)
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
funderat...
 
Blev du kär i år?
 Kärare i familjen då kanske... :)
 
Favoritprogram på TV?
Ser knappt på tv längre, utan tex netflix. Där ser jag pretty little liars, solsidan, paradis hotell m.m
 
Bästa boken du läste i år?
 50 shades of gray
 
Största musikaliska upptäckten?
 Finns så mycket musik, kanske makens barnd då ;)
 
Något du önskade dig och fick?
 Kärlek, en ljusare väg framåt,
 
Något du önskade dig och inte fick?
Kamera
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
 Inget speceillt, spenderades hemma. Blir större nu när man fyller 30 år!
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
 Nja, finns väl alltid nått man kan ändra på, men nu blickar vi framåt! 
 
Vad fick dig att må bra?
 Att familjen börjar omma sakta men säkert framåt! 
 
Vilken kändis var du mest sugen på?
 ---
Vem saknade du?
Syster och Vänner som inte bor här....
 
De bästa nya människorna du träffade?
Alla mina fina arbets kamrater. 
 
Mest stolt över
Barnen, mannen och hem. ATt jag börjar känna mig starkare och att jag är på väg. Och min släkt och vänner. Också arbetet med gymnastiken.
 
Högsta önskan just nu?
Att fira in det nya året med vänner, få en bra födelewdag/öppethus och fest och sedan att blir starkare och få ett bättre 2014!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: