Fredag

Veckorna går så otroligt fort. Nu har de tex. inte långt kvar till julen! :)
Jag har försökt pluggat så mycket det går i veckan men de är dryyygt att bara läsa. Ska samanfatta 2 böcker.
Till veckan blir det att fortsätta på Matematik analys. *blä*

Idag/kväll blir en fullspäckad dag! Först plugg och på eftermiddan kommer Kicki hit och vi ska träna! Så snabbt ner på jobbet då de hade bokningskris. Jag som skulle umgås med mina vänner. Men jag sa jag kunde hoppa in till kl 19. Det är ju sååå roligt att få komma ut också och träffa folk! Sen blir de Taco-Paj med goda vänners sällskap! Barnen ska få umgås och sova hos farmor och farfar! Så åker vi ut dit i morgonbitti!

Hoppas på en super kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: