Året 2010

Här kommer min nyårs revy. Vad han hänt och vad har inte hänt?

Januari
Firade nyåret hos Linnea med familj Som vanligt börjar man året med att fylla år. Detta år, 26!
Magsjukan kom precis efter! Så var den julmaten/tårtan borta iaf....
Skolan började igen efter en termins uppehåll. 6 år som förlovade!
Februari
Fortsatte våran renovering av huset... Hallen, golvet nere, och rummet klart. Sovrummet fixas..
Alla ♥ dag firades och jag hade praktik i skolan.
Mars
Wilma tränar på att gå med gåstolens mest hela tiden!
Tävling med gymnastiken och jag lärde mig spagathandvolt ÄNTLIGEN!!! Tävlade med det för förstagången själv! :)
Fick veta att vi får tillbaka på skatten!
April
Påsk och sen åkte vi på kryssning till stockholm/helsingfors. Underbar resa även om den också var tröttsam med 2 aktiva barn! Min och Samuels 9 års dag firades på båten. Wilma går och går och går!!
Flyttplaner sattes igång....!!! Jag gjorde min 7e och 8e tatuering!
Maj
Vi sålde huset och köpte lägenheten i stan. Wilma fyller 1 år! Gjorde min 9e tatuering när syster kom hem!
3 åring bröllopsdag. Mormors födelsedag och wilmas namnsdag firas på samma dag!!
Juni
Får veta att Alvin är pollen och päljdjurs allergiker.
Vi oackar och oackar och flyttar i slutet av månaden!!

Juli
Vi flyttar till nytt! Spenderar sommaren på sälsten och myser som familj!
Wilma verkar vara mjölkkänsliig som hon sätts på en mjölkfri diet och blir genast bättre. Släkt-träff på pappas sida.
Augusti
Trivs super i stan. Semestertripp i regnet runt i västernorrland. Träffa lille nyfödda Theo. Samuel fyller 30 år!
Mamma Theres rymmer hemifrån en helg och spenderar den hos Kicki i ume! Nya dagiset för barnen. Inskolningen går super!
September
Skolan börjar och full fart igen. Samuel börjar också skolan. Samuels lillebror Mikael och han Brita gifter sig! Super fint! Moster Ika kommer igen och vi firar Alvins 4 års dag!
Oktober
Mammas lille Okki sommnar in! :( Pluggar och donar. Rymmer en helg igen till Ika! Bowling och blogg-fest står på shemat! En underbar helg!
November
Lille Theos dop. Får veta att Alvins äggallergi mirakulöst är borsta. Wilmas också! Mjölkkänsligheten har gått över för Alvin så han får äta mjölkprodukter!! Bilen dör och vi får tillslut igång den. typ 15.000:- senare!
Italiensk-buffé middag hos Lisa och Mattias.
December
Pluggar pluggar och pluggar inför matte tentan! Har inget liv, barkar 2 plåtar pepparkakor, det är allt. Inge jul-mys hinns med! Lite lucia firande iaf på barnens dagis. Alvin ramlar och spräcker läppen veckan innan jul! Bästa julklappen var att jag klarade matte tentan!!! Julen firades hos släkten Öhman!
Det nya året firas hemma med Linnea och Azad och hans bror!
Gott nytt 2011!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: