Skola och stora magar!

I veckan är de skola... redovisningar och en massa stopp i huvudet!
Redovisningen i dag gick bra, fast de är klart att man inte vet om man klarade det... Fast de tror jag.
Min handledare kom och de var kul, hon hade mycket nytta av de andra har gjort.
Man känner sig nervös nu inför B uppsatsen som ska skrivas denna delmoment.
Man kommer ju ha en bebis att ta hand om när jag skriver så vi får väl se hur det kommer att gå...
Jag får väl lämmna in det när jag kan!

I går kom Samuels kusin Linda till oss. Hon var på väg "hem" från Ramsele och skulle ner till sitt andra hem, Hjo.
Så hon sov över en natt för att slippa köra hela vägen. Hon ska ju ha dagen efter mig så nu får vi se vem som " kommer först" :D Men min ovanliga "tur" blir de nog hon!!!
Stora magar och mycket mamma-snack vart det :D
( Lägger in bilder på oss i gravidbloggen om ni är intresserad!)



Kommentarer
Postat av: Lin da

Sov över en natt för att slippa åka hela vägen OCH (mycket viktigt) för att få träffa dig, träffa samuel, träffa alvin och få se ert hus!!! Supermysigt att få komma och besöka er, samuel kockade dessutom grymt god mat! Tack för allt!

2009-04-01 @ 20:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: