Gott Nytt år!

2008
Ett helt år har snart gått och jag ska sumemra lite kort om vad som hänt:
Januari
Jag fyller 24 år, Förlovad i 4 år, morfar får ett barn-barns-barn på sin födelsedag, jag börjar skolan
Februari
plugg och jobb....
Mars
Jag och syster far till Egypten
April
Tillsammans i 7 år
Maj
Ika kom hem, 1 åring bröllopsdag, dränerar huset...
Juni
Sommar och ledigt...eller inte!!!
Juli
jobbar....
Augusti
Lite ledigt iaf *skönt* åker till Norge, Positivt grav test, Alvin ska bli storebror! :D Pappa samuel fyller 28 år
September
Skola, Barngympan och sjukskrivning. Alvin fyller 2 år!
Oktober
plugg och jobb....
November
plugg och praktik....
December
praktik, skola, pluggande (BLÄ) och liiite Jul (lov???)

Mitt år har bestått av nästan konstant pluggande...
Hur har erat år varit!
?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: