Dagis

I går var vi på mmöte på dagiset som Alvin ska börja på.
I morgon är det dax. Då ska vi börja med inskolningen.
Känns lite vemodigt men det är ju bara för min egen del. Alvin komemr tirivas super bra.
Han blir rastlös så fort hemma och när vi är på öppna förkolan eller leker med andra barn så ser man att han trivs!
Så detta kommer bli super bra.
Gillar också att det är ett privat föräldrar kooperativ. Så lite då och då kommer man verkligen få träffa de andra barnan och föräldrarna.
Så detta kommer bli jätte bra!

I dag kommer vännen Therese och hennes 2 barn ( kanske får hon med sig maken också ) på lite fika.
De är ju sååå nyfikna på huset ( och Therese soffan då :P )
Så det kommer bli super trevligt. Ska baka nån kaka så jag har nått att bjuda på!
Vet dock inte vad, känns som att bak fantasin inte är med mig i dag.
Jag som annars brukar hitta på både de ena och det andra.
Får väl se vad det blir för nått.

Så jag längtar till helgen!
Ika fick ledigt ändå på fredag *tur* så jag behöver inte orora mig för vad jag ska hitta på hela dagen eftersom jag kommer kl 11 till Sandvika.
Ska bli sååå skönt att få en rikigt syskon/tjej helg!
Vi ska ev. på freestyle konsert, Tigertiger ( dans/krog ) och en ev. Halloween fest *jippi*
Trodde inte att det skulle bli nån sådan för mig i år heller, för det friade Halloween i Norge i helgen som var.
Men Ika vet av en privat fest!
Men att slå Ika som hon var förra helgen blir nog svårt. 
Jädrar vad HOT hon var. Pirat-kvinnan! :D *grrrr*

Nu sitter man här och bara väntar på at dagarna ska gå så det kan bli fredag morgon.
Förrästen, kanske ska börja tänka på packningen och inte göra det i sista sekund... som vanligt...

/ T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: