Sjuk!!!

Hört om murphys lag!?
"Om nått kan gå fel så gör det, det så småningom"
Jodu! Klarat mig undan alla sjukdomar, så PANG, small det bokstavligen dagen innan avresa till Stockholm med pinglorna för att ha en super helg, shoppa, äta gott och se avicci! 
Hängig på fredag fm, ont i magen (son jag ofta har) vill inte äta nått, går ut på rast, kommer in å känner hur ONT jag har i kroppen, ont i huvudet och sedan kom febern över mig!! Genomled verkligen de sista timmarna på jobbet. Såååå ont i kroppen!
Gick tidigare och däckade i soffan! 38 grader feber med 2 Treo i kroppen!! Haft så ont i kroppen i natt, svettas, fryser omvartannat. Mindre feber idag och fått i mig lite att äta. Lever på te, vätskeersättning, alvedon och halstabletter! I em åker vi! Hoppas känna mig piggare i morgon. 
Men jag tror att det kallas influensa!? Har Aldrig haft sånt i vuxen ålder!! 
Blä!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: