Grekland del 1!

Äntligen! Greklandresan är gjord! 1 underbar vecka vi haft! 

Fredag
Förväntansfulla barn å föräldrar. Mys på flygplatsen innan flyget skulle lyfta!




Vi kom fram mitt i natten. Med alla barn så duktiga!!

Lördag
Upp å hoppa tidigt! Vi vill ju inte missa först dagen. Vi tig det lugnt vid poolen å stranden då vi bodde super nära! 
Alla väldigt trötta men oj så härligt med värme! Vi käkade middag på hotellet som vi gjort nästan varje kväll! God mat å bra service!












Söndag
Idag fyller Casper år! Dagen bjöd på sola å bad på pool å hav.
Efter som stund ville Lisa prata med mig så vi går neråt stranden. Hon börjar prata för att säga "titta där"
Jag vänder mig å om ser en person går mot mig å ler. Sen ser jag personen brevdid å inser det jag faktiskt såg, 
Min lillasyster kom överraskandes gående på stranden. I Grekland!! Heeeeelt sjukt! Å jag blir så glad jag bryter ihop!! I 8 månader har de tillsammans med Lisa planerat detta.
Finns inget som kan slå detta!!




Vidare dagar kommer i nästa Inlägg då mina bilder från telefonen är borta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: