Vabb fredag

Pappa har vabbat 2 dagar med Alvin å hans elaka andning/förkylning!! :/
Idag har det varit lite bättre men min tur att vabba. Det har blivit en pyssel/städ/fixar dag. Vi har suttit alla i pysselrummet och limmat, pysslat och lagt pärlplattor! 
Alvins första riktiga själv! Angrybird kungen! Jag gjorde och han gjorde likadant efter mig. Super duktig var han!




Så fixade jag lite uppe i den stökiga garderoben!! Satt upp krokar, hyllor å stång förliste saker! Definitivt inte klart men en bit på väg iaf!
Å visst bara äääälskar vi tapeten! ;)






Kommentarer
Postat av: Hanna M

Fina pärlplattor, vad duktiga ni är! =)
Haha tapeten är nog snart modern igen, bara att vänta och se! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: