10 saker du inte visste om mig...


1. Jag är sjukt höjdrädd men har ändå klättrat i berg. Skulle t.o.m kunna göra det igen.

2. Jag är urkass på att packa påsarna när man storhandlar, hur gör man liksom!?!?

3. Jag har svårt att känna mig nöjd med saker och vill ofta kommer längre även om jag nått mitt mål...

4. Jag är en tränings periodare av olika tränings former. Tröttnat på en sak så byter jag tränings form igen. Just nu tycker jag simning är kul, för 2 veckor sedan var det crosstrainern! Detta gör iof att jag får en varierad träning :)

5. Har konstiga kontrollbehov som att bunkar mm får inte vara i fel skåp, man får inte fråga exakt vilka tider jag ska göra saker men jag måste själv veta tider. 

6. Jag älskar att pyssla, måla och fixa hemma, men det måste gå fort att göra, annars blir jag "lat" och kan lätt tappa tålamodet

7. Har svårt att vara nöjd med saker (se nr 3) men jag tycker jag är väldigt duktig på gymnastik, idrott och barns motoriska utveckling! Detta är det jag brinner för! 

8. Jag älskar djur men tycker det är jobbigt att "städa" efter dem som att rensa en bur från hamstern man hade när man var liten. Kanske är tur att 2/4 är allergiska i familjen!?

9. Gnäller ofta (?) på mitt arbete om hur struligt det kan vara och hur otroligt underbetald man är, ändå älskar jag mitt arbete och skulle inte vilja byta (just nu)

10. Älskar att vara ute å resa men jag kan vara hemsk att vara ute å reda med för jag blir ofta så stressad! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: