Nät-mobbare!!!!!

Jag börjar blogga för 8 år sedan för lillasysters skull som flyttat till Norge! Sen har antalet ökat med typ 2-40! Wow tänker alla, vad många läsare du har ;)
Under dessa 8 år har jag faktiskt (vad jag kommer ihåg) bara haft 2 elaka kommentarer! 

Nät-Mobbare som skriver så här!
Vuxna människor Som skriver så här och dessutom anonymt! 
Försöker stöta bort och skita i det men det är svårt! 
Vad vet denna person om mig?? Och är det en nära vän gör mig mer ledsen! 
Nu ska jag berätta nått för Er:
Min absolut bästa svenska lärare hade jag på gymnasiet. En äldre man med stort hjärta, självförtroende men framförallt självkänsla! 
Och vet ni vad? Det första han berättade är att han är dyslektiker! Hur då tänkte jag... Han är ju svenska lärare...
Men ha. Berättade att han dröm var att bli just gymnasielärare och kämpade! Han lyckades, men skrattade mellan varven åt sin egen stavning! ;)
Han gjorde ett dyslexi test med alla och ett dyskalkyli test (matte) och vi insåg Som jag vetat ca 6 månader att jag har båda delarna! 
Det gjorde mig kanske mer motiverad att vilja utbilda mig till lärare! 
Jag ville ju jobba med barn och det går även om man har dessa problem och  som jag dessutom en hörselskada! 

Jag är utbildad förskollärare och fritids pedagog! Jag kämpade hårt med min stavning och gör det än idag. Jag arbetar som fritidspedagog och idrotts lärare idag! Ett arbete jag Älskar och är jätte bra på!!!
Ni ska se hur myclet stavfel lärare skriver om dagarna, men så klart aldrig till barnen eller så erkänner man för barnen att man är människa och kan stava fel ibland!

Nu till Mitt felskrivna inlägg!
Först å främst
Läs inte bloggen då om det stör....
För det andra, jag kämpar hårt med stavning varje dag, men jag känner på ett sätt att MIN blogg är min "frizon" här får jag då utrymme att faktiskt stava som en kratta, skriva hur jag vill å lägga in vilka bilder jag vill!
Dessutom eftersom vi har dator problem, så skriver jag alla inlägg på telefonen och stavfel förekommer och autokorrigering (detta ord fick jag nu skriva om förra gånger, är stavningen rätt!?) ni vet vad sms ord är, ord man stavar kortare mm för att slippa skriva allt... Blir lite sånt i bloggen också! 


Jag har aldrig velat bloggen skall bli stor, bara skriva för min egendel och för mina närmaste vänner.
Nät-mobbare, det är vad du är! 
Fy17



Kommentarer
Postat av: Hanna M

Ah vad onödigt att kommentera nåt sånt, jag lever efter devisen "har du inget trevligt att säga så säg inget alls". Förstår att du blir upprörd, men ta inte åt dig, precis som du så bloggar jag för min egen skull och det finns alltid rötägg där ute! Jag gillar dina blogginlägg! Kram!!!

Postat av: Anneli

Säger som föregångaren; har man inget snällt att säga, så ska man vara tyst!! Jag läser din blogg då och då och kommer åter, då jag gillar att läsa den. Sen är jag som du, jag bloggar om mitt och min blogg är "jag". Gillar man det inte, så behöver man absolut inte läsa. Kram på're och blogga på du!

2014-07-19 @ 16:04:44
URL: http://mammasbusfron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: