Ont i handleden

Ja det är många "fel" på min kropp nu för tiden, kanske för att man börjar närma sig 30 år! ;)
Iaf har jag haft problem med handleden sedan efter jul å nu är det så illa så jag kan inte träna, passa gymnaster eller ibland ens ta ut disk ut maskinen, utan att jag tappat styrka och handen gör såååå ont å viker sig!
Igår utnyttjade jag vår sjukförsäkring via jobbet å ringde privat läkare för att slippa vänta så länge. Fick tid på måndag len kan inte då så det vart bästa tisdag. Tror faktiskt att det enda jag behöver är en kortisonspruta även om jag inte gillar det!! Det i foten gick ju över på en gång när jag tog det!
Vi får se vad "domen" blir! :)

Nästa steg är magen....



Kommentarer
Postat av: Emma

Tänkte bara säga att om du misstänker att du har Reumatism måste du stå på dig för att få ta nåt RA-prov. Läkarna tycks ogärna ta sånna prov då de är rätt dyra att göra tror jag. Jag har ju själv reumatism så jag vet hur fruktansvärt det kan vara med ledvärk. Undrar du nåt om reumatism svarar jag gärna om jag kan. :)

2013-05-31 @ 13:05:24
URL: http://eko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: