Träning shopping å Grit!!

Idag shoppade jag hela 2 stort toppar! 1 vit å 1 svart i olika modeller! Sååå sköna!!
Passade på att pröva ena på passet jag skulle på! Grit Strength! 30 minuters pass. vad enkelt, kan man tycka....??Kan meddela att jag knappt kan skriva just nu, såååå slut är jag!!!
Det är styrka, kondition å slav-pass! Har Aldrig varit så slut å svettig efter ett pass. Så här hittade jag förklaring på vad det är:


Är man en sådan typ som mesar på träningen för att slippa duscha håret efteråt och går till gymmet mest för att kunna checka in på Facebook så finns risken att man blir utslängd med huvudet före på grund av förolämpning av GRIT himself.
I GRIT jobbar man skittungt, skitfort och skitsnabbt och kryper därifrån med känslan av att man just blivit nedslagen, påpucklad och överkörd av en plogbil, samtidigt som styrkan, spänsten eller konditionen förbättras på en grisblink vid regelbunden träning.

Passade egentligen inte mig som nyss haft kristall-sjukan å ff inte 100%, vart yr å vinglig ett flertal gånger men gjorde det jag kunde å vart helt slut iaf!!
Får nog vänta några veckor med att göra om det och hoppas det går bättre! Men sjukt kul var det! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: