Året 2012

 
Januari

Som vanligt börjar vi året med att jag fyller år! Jag klippte av mig håret, page å super nöjd! Jag är klar med utbildningen och började mitt nya jobb som lärare i träningskolan på högstadit i Timrå. Sov på hotell med Sanna (examens present) Möhippa för Emma!
 
Februari
 
Emma och Dille gifter sig! <3 Fick papper från Alvins skola, of liten skall bli stor å börja skolan till hösten!
Sjuka barn=vabb. Drog med oss gravida Sanna på drakborgen! 
 
Mars
 
Samuel å Jag skippade paket i julas å tog en resa nu till Stokholm för att hlsa på Petra å Erik! VIlken härlig helg!
Mitt första betalda lov! Så skönt! Första ambulans färden till sjukhuset med Wilma, krupp, usha! Baby-shower för Sanna! Oj vad överraskad hon vart!! Fick en spruta i foten oh det gjorde den äntligen bättre!
 
April
 
Påsklov, så härligt! Vi firar 11 år tillsamans! Familjedags mys på relaxen. Arbetsinterju inför hösten. Alvin till logoped å träna bokstven L. Alvin tappar första tanden! Jag klipper mig kortare! Familjen åker till fotograf! Snön kom :( Wilma får krupp igen... Får eta att jag fik jobbet jag var på intervju på! 
 
Maj
 
Firar sista april med grannar. Den 6 maj kom han äntigen, som vi längtat efter Adrian! Wilma fyller hela 3 år oh har verkligen blivit en stor tjej!! Åker å tävlar med min gymnastik grupp! Barnen får se mora trsk. Kosläppet oh så  gymnastik kalas för Wilma å hennes kompisar. Begravning för Samuels mormor :/ 
vi firar 5 år som gifta! WIlma först ut med vattkoppor. 
 
Juni
 
Klipper mig kortkort. personalfest på mitt "gamla" jobb, tenihus. Dejtar med min man. Alvin får vattkoppor. i tar hand om bella eftersom mamma fått lungiflamation. Skolaslutnig på jobbet å åker direkt över till syrran i norge! Aslutnings fest med jobbet å midsommawr afton på murberget. Far på semesdter med fina grannarna, Emma å Dille! 
 
Juli
 
Första familje semestern neråt sverige å hlsar på släkt. Tjejkväll, pooparty, cykeltur å övernattning hos sanna å adrianl Sommar å lite sol ,Ika kommer hem. Saumuels storebror David gifter sig med sig Tidda. Klipper mig kortare å fixar trapp. 
 
Augsti
 
Bus, basdhus å film. Wilma börjar sitt nya daig å Alvin börjar skolan, STOR KILLEN! Mamma åker på tjejhelg i storkholm å börjar sitt nya jobb. Samuel fyller år. Wilma får krupp igen. 
 
September
 
Mamma å wilma åker tåg till sanna å adrian. Alvin får klättersele av pappa å klättrar överallt! WIlma sover hos farmor å farfar å vi har mys dag med Alvin. Börjar träna på golds. Söndgs bingo ute i fina vädret. SIsta besökerna hos logopeden innan det beslutades om operation för Alvin. Hälsade på mimmi (mormor) på sjukuset. 
 
Oktober
 
Kalas för alvin. Lugna dagar å wilmas första bio besök. Alvijn älskar kina mat. köper hus fast ingen vet. :) kalas hos kusin Minja. Spa dag ed grannarna. Å lite fest. Hälsar på i junsele hos tremnningar!
Badhus med sanna å Adrian.l
 
November
 
Mys kväll med "storasyster" annie. Lite ledigt på lovet. Middag med jobbet. Middag med fina vänner. Farsdag firas med spa dag för hela familjen. Fik nyklar till HUSET!
Wilma har gympa avslutning. Tävling i östersund, en stolt Theres. Får befara en ny sjukdom, lges yrsel, konstant yr å vinglig!! Sjukskriven 1 veka. FLYTTAR!! Bokar resa med mama gänget för mig å Alvin i september nästa år. 
 
Deember 
 
Jul, jul, jul!!! Bakar peppearkakor. tomtar i kanalen. Alvin opereras. Mamma åker till morge för att se ladygaga å hälsa p´å syster. Bakar pepparkakashus, masgsjuka innan jul tak oh lov. Lillajulafton hos Sanna, JULAFTON med en massa paket! Barenen åker skridkor för första gången denna säsong
I morgon blir det nyårs middag hos Stina å Morgon!
 
Längtas till år 2013!
 

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: