Praktik

Här går veckorna för fort, jag hinner inte med någonting annat än skolan
Jag har praktik nu i en 2:a. Det är verkligen jätte roligt, MEN så himla mycket nytt!
Jag har ju bara haft praktik i förskolan förut och det är mycket som är annorlunda. Man kan tro att när barnen går hem kl 13 så slutar man, nä då är dte planering inför nästa dag, veckor, mäten hit och dit o.s.v
Känner att jag har mycket kvar att lära, även om man iof aldrig blir fulllärd verken som förskollärare eller lärare.
Men jag får jobba mig uppåt helt enkelt, börjar på förskolan eller bara som idrotts lärare i skolan!
Jag väntar mig en hälig tid känns dte som.....!

...jo vi hinner en sak till, vi hinner packa, för det gör vi för fullamuggar. Flyttar om bara 2 veckor!
Shit vilket kaos man lever i när man packar med barn! :) Jag packar och barnen (läs wilma) packar upp!
Längtar tills allt är klart och vi kan börja måla och pyssla i det nya hemmet!

Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: