Turkiet del 3

Torsdag
Jag vaknade under natten med illamående och sedan en massa springade på toa.
Ännu en gång hade jag fått de jag befarade få, matförgiftning!!
Nästa gång jag åker utomlands ska jag ta och göra ALLT innan för att inte bli dålig ( typ sprutor och mediciner!!)
Mådde sååå hilma dåligt och tyvärr skulle vi ut på en utflykt med båt som vi sett fram emot!
SÅ dagen bestod av dålig, feber, vila och nästan svimningar...
Stackas mamma, hon fick klara sig själv nästan.

Tyvärr finns inga bilder denna dag eftersom jag låg...
Fredag
mådde jag bättre men nu skulle man ju åka hem. Satt bara vid poolen på f.m innan bussen hämtade oss kl 13 på hotellet. Flygresan gick bra och när vi kom till arlanda var vi hungrig så middag först (som jag inte fick behålla ändå...) och sedan till hotellet vi skulle sova på innan tåget hem på lördag!
På väg hem.
Tack för denna underbara resa mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: