Mitt 2011

Här är korta drag vad som hänt i år:
Januari
* Skålade in det nya året med Linnea, Azad och Rebvar
* Påbörjade c uppsats skrivandet...
Februari
* Lägger ut lgh och skall sälja den
* Piercade min andra ;)
* Vi hade julfest :)
* Lyckades äntligen förstå vad som var fel med magen: MAGKATARR!
Mars
* Var på första 3d bion och såg Sanctum
* Praktik i en 2:a
* Deadline för uppsatsen!
April
* 7 april firade jag och Samuel 10 år tillsammans ♥
* Gick upp med uppsatsen och vi klarade den!
Maj
* Wilma fyller 2 år!
* VI firar 4 årig bröllopsdag
* Mormor fyller år
* Åkte och tävlade med gymnastiken
Juni
* Mamma och jag åker till Turkiet
* VI firar midsommar
* Vart sjukskriven i väntan på svar om jag fått matförgiftning
Juli
* Åker till Tyskland med ALvin och Ika
* Renoverar Alvins rum
* ALvin ser sin idol Erik Saade
* Utöja i Norge...
* Spa med "lillasyster" Jennifer
Augusti
* Fixar Wilmas rum
* Pappa Samuel fyller år
* Tatuerar mig
September
* Påbörjar min SISTA termin på högskolan
* Nya allergitest på ALvin som visar kraftig nötallergi
* Vi lägger golv i hallen och köket
* Jag tapetserar vardagsrummet själv ;)
* ALvin fyller 5 år!
Oktober
* Jag och mamma åker på kryssning
* Får berätta att Sanna skall ha bebis i maj! :)
* Barnen får ännu en kusin, Emma.
November
* VI har halloween fest för barn, ca 30 pers var vi :)
* 1 advent och pappa Samuel har tomte sim
December
* FUll fart mot julen
* Den bästa julklaendern på länge sänds, Tjuvarnas jul
* Tar en tripp till umeå och lite dans på schlager med Kicki
* Firar Sanna som fyller år
* Jag blir färdig Förskolelärare/fritidspedagog och får jobb direkt!


Hoppas 2012 blir minst lika bra om inte bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: