Tatuering och piercing

Jag har ju flera av varje men ändå är man sugen på fler!
Piercing har jag precis tagit ut i näsan. Har tungan (&öronen) kvar.
Ska se om jag kan ta om i naveln igen eller om de kanske inte är nån mening.
Sen är jag sugen på lite fler ställen ;)
Tatueringar har jag redan 9 st (små) Vill bygga ut några av tatueringarna jag har och jag har en massa ideér!
De ska bli både större och fler. Dock är de tid och framförallt pengar som gör att man får vänta lite med alla idéer.
Å det är så snyggt att ha en tatuering där, de ska göra nångång!
Bygga ut den jag har på foten kanske...?
tycker det är snyggt när man "gömmer" vissa tatueringar
det finns mycket snyggt....

Här kan ni se några av dem som jag har...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: