I går var våran 3:e bröllopsdag. Samuel överraskade mig med att fixat barnvakt och vi skulle äta middag och kika på bio. Dock fanns ingen bio jag ville se så vi hyrde film i stället!! ( Tyvärr en film som inte var bra... )
Men super god middag på hamnkrogen! Dagen rätt, kött med klyftpotatis och rotfrukter med bea-sås!
Som snacks till förrätt fick vi in en olivdipp med små sånna där franska pinnar ( vad de nu heter??)
Allt var heeelt perfekt och kvällen avslutades med film och chips och dipp och nötter till det!

(påminn mig om att det är SLUT ätit med mjölk och kolhydrater om de inte är ett MÅSTE,
ajajaja vad jag har ont i magen i dag!!!!)

En heeelt perfekt 3 års dag för en små barns mamma som mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: