Ungar....

Alvin hade lekt med saften... å maten, å blandat dem TILSAMMANS MED MIN DIGIPASS!!!
Så, nu kan jag inte komma in på mitt konto, eller betala de räkningar som jag inte lagt in... *suck*
Måste in på ett kontor för att hämta ut en ny. Hmm jag bor 7 mil från närmaste SEB kontor *mer suck*
Jag har inte tid att åka ner till sundsvall egentligen *mera suck*
Iof hade jga pratat med mamma om att EV. åka ner på torsdag...
Men vi får se, ska ringa sundsavlls kontoret i morgon och se om de kommer vara nån på Härnösands kontoret i morgon *hoppas*

Ungar....


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ah så typiskt ;(

Nellie ska ta bort sina halsmandlar.

2009-10-26 @ 20:07:12
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Postat av: Madde

Ja se ungar :) du kan inte använda Sampes dosa och föra över pengar och betala den vägen? Vi har det upplägget iaf och det är superduperbra, SEB är faktiskt riktigt bra. Här i huvudstaden regnar det fortfarande, trist!

2009-10-26 @ 21:08:59
Postat av: Hasse

byt bank.

2009-10-27 @ 13:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: