Snart helg

Snart är helgen här igen. Alvin får vara hemma resten av veckan och vila upp sig ordentligt efter febern.
På lördag ska vi ju ha FIN främmande! Linnea, Magnus och Casper kommer på Halloween middag. Utklädning och middag inspererad halloween mat/dryck.
Ska inhandlas idag! *wihooo*
Vet ff inte vad vi ska klä ut oss till hela familjen, måste ha ett litet möte nu på f.m så vi får bestämma om nått ska inhandlas :D

Just nu är min kropp och knopp HELT SLUT.
Jag ska ju som sagt skiva min omtenta på måndag och jag gör inget annat än att plugga nu, typ dygnet runt. Eller rättare sagt PÅ RIKIGT dygnet runt. Jag t.o.m drömmer om alla ord och meningar jag ska skriva...
Är helt slut eftersom hjärnan aldrig får vila.
På måndag direkt efter skrivningen ska jag inte lyfta en bok på 1 vecka. Måste få vila och ta de lugnt. Hoppas innerligt att jag klarar tentan, annars måste jag skriva om den 3 veckor efter.....
Men denna gång har jag gett mig fasen på det här!!

GO THERES GO!!!


Kommentarer
Postat av: Ika

JAg har jättesvårt att tänka mig vad man äter istället för kolhydrater. Svårast är det till frukost. Då blir det ju macka, knäckebröd, gröt eller müsli. Vad äter man annars?

2009-10-29 @ 20:39:37
URL: http://www.xxikaxx.blogg.sexika.
Postat av: Sanna

Jag tror det kommer gå alldeles utmärkt för dig gumman, ska hålla alla tummar och tår :D

2009-10-30 @ 18:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: