Lördag

Vaknade och kikade ut ( vi har ingen rullgardin, måste köpa det idag)
Hmm ganska ljust ute och så trätt är jga inte.
Undrar vad kl är men framförallt, VAR Är ALVIN?
Gick inte mer än några minuter så hör han dörren från hans rum.
Kikar på kl och den står på 06.52!
SOVMORGON!
Alvin har ju seeenast vaknar 6.15 de senaste dagarna. I måndags vaknade han tom strax efter 5 och tyckte de var morgon. (Tycke inte jga och samuel eftersom de var dagen efter magsjukan och man var inte diirekt pigg!)
Känner mig utvilad faktiskt. Sommande inte ens om då vi satt på tv tiill Alvin.

I dag r de först shopping som gäller. Vi ska köpa kläder till mig och lilleman framförallt. Dock skulle Samuel behöva nya byxor. Så behövs ju en rulgardin till sovrummet.  Vi kan ju inte  ha  soligt sen i sommar  kl 3 på natten  och få bebben  att vakna.  Fast det beror  väl på  vad man lär dom.
Sedan bär de av till den där hemligheten jag pratade om. Men de får ni höra om i morgon ( man vet inte vilka som läser bloggen :P )

Ha en trevlig lördag alla läsare!


Kommentarer
Postat av: Therese

Spännande att få höra vad den lilla hemligheten är:-)..å skoj med shopping..Ha en trevlig helg. Kram Therese

2009-02-21 @ 07:50:33
URL: http://terra83.bloggspace.se
Postat av: Linda

NYFIKEN! Fin mage, snart har vi våra små Theres! Jag åker hem någon gång i vecka 11, när jag bestämt datum och sånt så hör jag av mig. Är nog ganska lagom att göra ett litet stopp, kanske över natten till och med (?) när jag kört så långt? Vad tror du? KRAAAAAAM!

2009-02-21 @ 11:49:36
URL: http://2thousandandnine.wordpress.com
Postat av: Mamma Bettan

Hmm nyfiken på den dära hemligheten, hehe, kram

2009-02-22 @ 09:21:25
Postat av: marajka

Haha näe vi gjorde inet så, men så sant att man skulle vilja ibland :)

2009-02-25 @ 06:44:19
URL: http://weklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: