Onsdag

Dagen började i kaos. Efter att sovit som skit för att ha tagit spruta igår, så pajar bilen.
I går upptäckte vi en liiiiitten milli glipa vid alvins bakfönster på bilen.
Vi skulle fixa den men när vi kom ut i morse hade rutan åkt ned flera cm.
Samuel satte en fusen alvin i bilen och vad tror ni han gör...
JO tar tag i rutan och trycker ned den. Vid dett lager är mamma vääääldigt iriiterad, eftersom hon ser ut som en troll i huvudet och vi skulle åka in till stan för att hon skulle klippa sig. MEN att sätta sig i bilen i
-22 grader med 2 barn, NEJ!
Så de var bara att gå in. Lyckades iaf boka om tiden och fick låna grannarnas bil!
Så tillslut vart jag klippt!
På e.m kom grannflickan thindra hit och lekte med alvin.
Sen läämmnae jag ett kaos hem ( alvins utbrott!!!!!) å for till Sanna.
Fick håret slingat och jag slingade henne och klippte lugg på henne.
Så nu är vi riktigt nyårs fina!!!

Förrästn nu kryper wilma, ja på sitt egna lilla vis förståss ;)
Film kommer i morgon.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Himla härlig kväll hade vi och nyårsfina blev vi. Har gjort lockar i håret nu då framhävdes slingorna än bättre och luggen trivs jag jätte bra i roligt med förändring :D Ha så trevligt ikväll nu så ses vi nästa år. Gott nytt år också!:-)

2009-12-31 @ 17:06:56
Postat av: Ika

HAHAHAHA! Jag älskar ungar, det blir så lätt kaos med barn :P

2010-01-03 @ 12:24:54
URL: http://xxikaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: