Vardag

Veckorna rullar på och jag kämpar med min hemtenta.
Nu är man less och önskar att man skulle vara klar. Vill ju ligga i men de är såå mycket annat som också ska göras...
Jaja jag ska inte tjata om det, jag får skylla mig själv.
Jag har ju nästa vecka också på mig!



Iaf så har jag den glada nyheten att berätta att Alvin fått en liten kusin.
I går vid 18 tiden föddes en liten flicka.
( vad var det jag sa!!)
Grattis Madde och Erik och hoppas allt är bra med er alla 3!


påminner om min andra blogg :D


Kommentarer
Postat av: Mormor Bettan

Vad roligt att dom fick en flicka

2008-10-30 @ 13:10:29
Postat av: Mormor Bettan

Ojoj Grattis, grattis till dom, ja du får nog en flicka också, du vet nog den låten, när lillan kom till jorden det var i maj när göken gol....så det är en liten tös du har. Kramen

2008-10-30 @ 13:50:00
Postat av: Madde

Hej och tack!! Vi mår bara bra och Ida blir en månad idag. Tänk vad tiden rusar fram, hon växer så det knakar :)

Kram fr Helenelund

2008-11-28 @ 08:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: