Fullt!

Ja dessa veckor har verkligen varit fulla...
Jag hinner inte med någånting känns de som. Praktiken tar musten på mig trots att jag trivs. Kommer man hem och borde plugga men de är 1000 andra saker som ska göras... På kvällarna är man för trött för nått.
Sedan har vi ju varit i väg med gympan förra helgen och tävlade, och denna helg är de tränings läger med gympan. Så nog har de varit mycket gympa också... nästan så man är less!
For hem i gårkväll för jag kände att jag behöver få vara hemma lite och stöka på med allt, och sedan ska jagjobba i dag kl 12-15,30. Dock inge gympa i kväll så kvällen består väl av pluggande!
Jullov, om 2 veckor... PYTSAN!

Hoppas man kan få sig lte ugnt i jul iaf. Samuel är j hemma och kan ta lilleman lite. Och seda är ju Alvins kusiner hemma.
FULL FART med andra ord :D


Kommentarer
Postat av: Terese

Hej!

Du har lika fullt upp som jag verkar det som! Vem hittade på att julen skulle betyda lugn och ro?? Ingen kvinna med man och barn i allafall!!!



KRAM på dej vännen!!!

2008-12-02 @ 23:34:51
Postat av: Therese i Ånge

Hej. Nu hoppas jag att mitt namn kommer med:-)..Det verkar som att det verkligen är fullt upp. Det tycker jag det är när man bara är hemma med 2 små, å du har dessutomn skolan. Det är bara kvinnor som klarar sådant:-). Kram Therese

2008-12-03 @ 21:07:52
Postat av: Marajka

Näe han får inte, fast senaste tiden så har han pratat om godis mer eller mindre hela tiden så tillslut fick han en chokladbit. Smakade & spottade ut den! Huvva, pappa äta upp den! Så han varken får eller tycker om igentligen! Haha! Men de är bara bra det =) Dricker inte dricka heller, tycker de går lika bra med saft jag & sen hans min när han får i sig kolsyra! haha! Oslagbart!! haha!! Näe förstår inte dom som ger barna karra & grejjer när dom är så små. Tids nog hinner dom nog äta! =)

2008-12-04 @ 07:36:45
URL: http://weklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: