Dränering VS Hotell

Ja helgen började med suppper dränering!
5 karlar stod och skottade sand och grus hela dagen och jag kollade bara på :)
(Synd att de inte var läckra heta karlar, nedå, bara en av dem, å han var ju inte så dum allss, min kära make :P )

Iaf gick allt jätte bra och på e.m lämmnades lilleman med farmor mendans de andra gubbarna fortsatte gräva och jag och Samuel for till hotell....
Vi hade 1 årig bröllopsdag io måndag men tog de lite i förväg och sov på hotell i lördags.
SPA!
Först checkade vi in och så gick vi ner till SPA avdelningen.
Jag bubblade i kurbad först och Samuel fick massage, sedan byttes vi av!
OTROLIGT MYSIGT!
Sedan for vi upp på rummet och gick ner efter nån timme och kökade middag, lax och fläskfilé planka *mmmm*
Sen myste vi bara på rummet och såg på Eurovision song contest....
TO BAD att det vart en sräll, men de där vet ni ju redaN... :)
Sov gott och efter att ha avnjutigt en god hotell frukost åkte vi hem.
Saknade ju lilleman :)
Såvar den helgen över....
Vadför går de så fort när man har kul!?



Kommentarer
Postat av: Språkpolisen

Har du provat rättstavningsprogram någon gång?
Det är väldigt svårt att läsa vad du skriver med alla särskrivningar och felstavningar.

2008-05-28 @ 10:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: