Sjuk

VILL VARNA KÄNSLIGA LÄSARE!

Ja självklart fortsatte sjukan efter de att jag kom hem.
Måndag kväll var allt ok! Kännde mig hur pigg som helst.
Så fick jag hög feber under natten. Och magknip.
Under tisdag f.m vart de bättre men mitt på dagen kom smärtan oh febern tillbaka.
Känns som att magen ska vridas sönder när jag får knipet.
Bara mest för att lugna maken for jag in till läakren på e.m och tog provet. Hon sa att det säkert var bakerier som jag fått i egypten och de troligen kommer så över av sig själv.
Så under kvällen vart det bättre men magknipet fortsatte. De viktigaste som alla tjatar för är ju att dricka.
I går var febern som borta och magknipet lika så, kom då och då men inte lika kraftigt. Tyckte att det är ju ok och jobba i dag MEN under kvällen var vi hos svär föräldrarna och jag känner hur febern kommer tillbaka.
Åker hem och duschar men fryyyyser som en gris ff.
Tar febern och den är på nästan 39 grader.
FAN.
En stund senare när jag försöker ligga och plugga så känner ju hur jag blir värre... kollar tempen igen och den stpr nu på 39.3
Jag inser att dte inte är nån mening att jobba.
Tar en alvedon och lägger mig och springer på toa hela natten med diarée.
Har ff feber och diarée, så man hoppas inte de är nått allvaligt och att det går över snart... inte kul detta när man har tenta på måndag och har lite svårt att koncentrera mig.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch, stackare.
Krya på dig !

2008-03-27 @ 10:51:23
URL: http://familjenbrocka.blogg.se
Postat av: Emelie

Svar: Nä fan vad tråkigt att han blivit uppsagd =(

2008-03-27 @ 15:50:52
URL: http://familjenbrocka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: