Sista veckan

Sista jobb veckan. Ons-sön.
Hoppas på dligt väder, men väder-guden spår fint! *suck*
sså jobbigt att jobba när alla andra ligger och solar och blir brun.
Får väl slänga mig i fejk-grillen så jag får nån bränna :D
Iaf blir de nog gymmet lite här framöver.
Dessa sommar kiln börjar göra onytta på mig kropp. Dax för en förändring.
Bort med putmagen och fram med grönsakerna.

vadför blir man alltd "tjockare" på somamren?
Man KÄMPAR under våran för att få årets beach kropp och sedan när sommaren kommer så bryr man sig inte om att underhålla.
Jag har ju inte haft gympa i sommar, de är ju myket därför som det blitt som de blitt...
Ne fram med träningskläderna och passa er på gymmet för Theres, hon är REDO!


Kommentarer
Postat av: Elin

Har också funderat över detta med "sommarmagen" som putar ut. Men det är helt klart att det är godare att fika, äta glass, alla såser till grillat osv när det är sommar och härligt... Nej, nu ska snart nytto-Elin komma fram med! skratt

Ha det bra! //Elin

2008-07-30 @ 20:23:14
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: