Längtan

Längtan efter ett syskon till Alvin kommer mer och mer för varje dag.
Tänk att få ha den lilla (?) magen igen, och sedan ha en till man kan älska lika mycket som jag älskar lilleman!
Men en sak i taget....
Nu ska jag iaf börja skolan och komma in i den så får vi se vad....... "tomten" kommer med, eller storken kanske :P

1 vecka och 2 dagar kvar nu.
Sedan sitter man i skolbänken.
Alla säger verkligen olika, att denna termin kommer bli en helvetes termin, å nästa säger, neee inte så faligt.
Ställer iaf in mig på de förstnämda. Lättare så, då kan de bara bli bättre!
Vecka 8 är iaf första tentan, å redan är man nervös!
Hur ska de gå när man väl sitter där??
Men jag får at en sak i taget.
Ska träffa studie vägledaren på måndag och göra dyslexi provet så får vi se hur det går.

I helgen känns de inte som at dte är mycket till helg.
Jag jobbar, de långa passen. Eller ja mellan kl 10 och 16.30, så, så långt är de väl inte men det kan vara mycket i blbnad. Men jag trivs, som fisken ivattnet! Jobbar med några underbara människor.
Var till en av dem Karin, i torsdags , hon fyllde jämti december och bjöd alla på jobbet på middag ( även mig!!!! )
 Super trevligt att får lära känna alla utanför jobbet, öven de man inte jobbar med så mycket.
Så i morgon ska de jobbas igen,
*pengar,pengar,pengar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: