Fruktansvärt nervös!

Skolan närmar sig med stormsteg.
På måndag är dte dax.
Nervös ( men sammtidigt förväntandfull) som jag är eftersom jag vet inte hur dte kommer att gå med allt.
Tänk om det bara blir BAJS ( ursäkta utrycket) av allt....
Vill så gärna ta mig igeom dessa år...
Men efter allt snack med andra så har jag fått reda på att dte kommer bli tuff...VÄLDIGT tufft.
Hoppas bara detta kommer gå så pass bra iaf så man får sin examen :P
Annars har ja en idé om detta inte kommer att funka.
Att jag läsar kanske någon enstaka kurs och sedan till hösten sätter jag mig i en "vanlig skolbänk". Men vanliga klasser och sånt.
Men jag ska kämpa, in i det sista....
Kommer iaf ( om det gått bra ) vara klar under 2011, (!!!!!!)
Känns som en vääääldigt lång tid, och en massa pengar.
Men men jag har en bra utbidning som förhoppningsvis ger mig ett (bra) jobb!

Hoppas man bara klarar detta.....


Kommentarer
Postat av: Ika

Klart du fixar detta! Hoppas det gått bra i skolan och lycka till darling.
Det är nytt och spännande, sen blir det tryggt och vant. Det går brs skall du se *peppar till max* Kramar!

2008-01-23 @ 04:58:12
Postat av: Ullis

Lycka till med plugget! Själv läser jag min sjätte termin i Umeå till förskollärare! Söt grabb ni har! :)

2008-01-23 @ 21:38:24
URL: http://www.nogg.se/ubbi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: