Hemma

Ja borta bra men HEMMA BÄST.
Jag får verkligen mer och mer hemlängtan då jag är borta. Är de bra de, att jag trivs i mitt hem?? :D
Nä men efter mycket om och men så gick väl resan bra.
TRÖTT!!
Att underhålla en liten skrutt på ett tåg i 5 timmar ( skulle vara 4 men tåget vart försenat!!) är INTE de lättaste.
Det slutade iaf med att många som satt i samma vagn verkade tycka synd om mig att Alvin klättrade på ALLT så jag fick en massa hjälp med att underhålla honom *tack*
Puh, kommer inte åka med en 2 åring så långt ensam igen. Stockholm, ok men asså inte 100 mil!
Vet inte vad jag tänkte :D Det var ju natttåg men de där 5 timmarna mellan oslo och hallsberg var inte kul!
Nä men då vet man det. Nästa gång får han vara äldre, Samuel ska med eller så åker jag ensam!
Kan iaf rekomendera åksjukeband de de som blir åksjuka. Är som skupunktur ban man har på båda handledera.
Kostar 149:- på apoteket och håller i 5 år. Så slipper man illamåeende och trötthtetn man får av åksjuketabletter.
DESSUTOM fungerar de för graviditetsilla måeende! :D
BRA VA!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoj, kan se Alvin framför mig på tåget, hihihihi säger mormor här, skönt att resan hem gick bra, välkommen hem gumman, kram o pöss

2008-08-28 @ 13:17:33
Postat av: marica

haaha tycker du gjort de bra som åkt tåg ensam med barn. undra nör ja ska prova de ;) hahahaha!! provade dom banden mot gravid illamående, men de funkade inte på mig iaf :s

2008-08-28 @ 16:13:55
URL: http://weklund.blogg.se/
Postat av: Emma

Lät lite tungt med den resan.. Jag vet hur det var när vi åkte till Gran Canaria med Noah flera timmar på flyget.. :-D

Banden ska jag testa, mår dåligt jämt nu för tiden i bilen.. ( dock jag inte är gravid) men..Fungerar mot gravid illamående? Sist du var gravid? eller nått på g? kan tolkas på olika sätt när man läser.. :-D

2008-08-28 @ 17:37:53
URL: http://famkassberg.blogg.se/
Postat av: marica

btw, nja långt o långt bort. dubbla turer till sollefteå idag & en långtur till umeå imorrn, men med tanke på attt de är tung transport får dom köra 40km/ h så de är ingen snabbtur direkt..enda gången man inte hoppas på att förlossningen skulle gå fort är väl typ nu :s vill helst slippa föda ensam :s

2008-08-28 @ 19:58:51
URL: http://weklund.blogg.se/
Postat av: Terese

Som tidigare skrivet: ."Fungerar mot gravid illamående? Sist du var gravid? eller nått på g? kan tolkas på olika sätt när man läser.. :-D "

Tror vi är många som hoppas på en liten till hos er nu! Hahaha....

Nä jag kan tro att det inte var alltför kul att resa så länge med en tvååring! Själv fasar jag för att åka till stan med Sofia!!!!



2008-08-30 @ 15:27:33
URL: http://doftranka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: