Helgen hos bror

I helgen som var, var vi äntligen nere och hälsade på min storebror i Linköping!
Resan började med natt tåget å Alvin som som en stock, inte vi.
Hade ju ( snål som man var, å det kommer jag inte vara igen ) inte en sov kupé.
Man fick inte direkt en skönhets sömn tyvärr...
Väl framme kl 6 tog vi bussen till deras lägenhet.
Små pratade lite och kikade på lilla Minja.
Min store bror har blivit Pappa. Till världens sötaste lilla flicka.
Stolt storebror, måste jag säga!
Vi la oss och vilade en stund innan vi gick en lång promenad ner till centum.
Fikade och kikade lite i affärer. Dagen gick verkligen super fort och på kvällen käkade vi middag och tittade på film.
Som vi iof fick avbryta för mina ögon gick i kors att ajg var sååå trött att vi gick och lade oss.
Söndagen slappade vi på dagen och sedan for vi till "birsta city" eller nja, inte rikigt men det var så det iaf. Fast MYCKET större!
In på Ikea och kikade å köpte lite små saker.
Så var det kväll igen.
Vi käkade och kollade på film så var det bara att lägga sig tidigt eftersom vi skulle hem kl 6 på måndagen.
Hade gärna stannat lite längre och sett mer av linköping men det får väl bli nästa gång!

Tack bror, Tinny och Minja för en trevlig helg!

 Sötaste Minja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: