Ny dator


Nu sitter jag och skriver på MIN nya dator. Som är min och bara min!!
Känns väldigt lyxigt att sitta i soffan och chatta :D
Känner mig som en 14-åring eller nått *hehe*

Snart är det jul!
Shit!!
5 dagar kvar, ( eller jag 4 om man räknar med att det snart är torsdag )
Lite små saker kvar att köpa.
Har iaf hittat THE julklapp till syster!
Men det berättar jag om på måndag vad det var för nått!
Känns väldigt pirrigt att vi ska ha julen här.
Klä granen, fixa maten och stämmingen! Känns verkligen super kul!
*längtar*

I morgon kommer syster. Då ska de shoppas lite och hälsa på halva stan tror jag :P
Passa på när man ändå är inne!

Ne nu ska jag kika på förlossningsakuten -me love-

/ T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: