Juldagen

Denna Jul vart verkligen inte en jul som jag hade tänkt mmig. Inte för att den vart dålig på nått sätt men det vart inte som vi hade tänkt oss.
Allt började dagen innan julafton då jag började må så in i orden illa.
Vi åkte ner till Birsta för att lämmna syrrans kille
och shoppa lite av de sista juklapparna. Skulle inte gjort det.
På vägen hem kom den... MAGSJUKAN!
Blä för att få den just NU!
Men dte var inget att göra åt. Fick skippa det sista ställerna som vi skulle till och lämmna lite julklappar och åka hem. Mådde lite bättre men under natten kom det upp en gång till.
Samuels mamma sa att detta var kugnt, vi fixar detta.
Julafton var väl bättre mne jag kunde inget äta så det var till att ligga typ heöa dagen eftersom jag inte hade så mycket energi. Mittupp i detta så får Samuels mamma också magsjuka. Hon låg hela julafton.
Samuel och Ika, SLET som 2 djur i köket hela dagen *tack för att ni finns*
Annars hade det inte blivit så mycket till Julmat. Lille-man var ju också

Jag

Samuel

Alvin

Ika -- min syster

David - Samuels bror

Mikael - Samuels bror

Sune - Samuels pappa

Britt - Samuels mormors syster

Ebba - Samuels mormors syster


Mysig middag vart dte iaf. Jag kunde äta lite, *skönt*

Ne nu får vi gäster, min släkt!

/ T


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: